У чому полягає послуга?
Послуга – це обмежена часовими рамками терміну підписки ліцензія (право) на використання захисних функцій програмного забезпечення (ПЗ) Dr.Web для Windows.
Моя ОС не підтримується Dr.Web Що робити?
Список підтримуваних Dr.Web ОС перерахований у вкладці «Тарифні пакети» на сайті і в Особистому кабінеті. Якщо ОС, що використовується на Вашому ПК, немає в цьому списку, Ви не зможете користуватися послугою. Компанія «Доктор Веб» працює над забезпеченням підтримки інших версій ОС і в міру завершення розробки оновлює цей список – слідкуйте за нашими новинами.
Я буду платити за трафік при завантаженні програми й оновлень?
Ні. Оновлення здійснюються за внутрішньомережевим трафіком, безкоштовним для Вас.
Чи буде мій комп′ютер захищений від вірусів і при від′єднаному Інтернеті?
Так. Під час від′єднання від мережі Інтернет комп′ютер не зможе приймати оновлення, але всі компоненти захисту жорстких дисків, змінних носіїв, пошти будуть продовжувати функціонування.
ВАЖЛИВО! Шкідливі програми можуть потрапити на Ваш комп′ютер не тільки через мережу Інтернет. У звprime;язку з цим необхідно регулярно проводити оновлення встановленого програмного забезпечення.
Як підписатися на послугу?
Підписка на послугу здійснюється в особистому кабінеті. Для оформлення підписки оберіть тарифний пакет Dr.Web.
Що таке тарифний пакет послуги «Антивірус Dr.Web»?
Це комплекс послуг щодо захисту ПК, що надаються клієнтам постачальника послуги. Завдяки тарифним пакетам клієнти можуть обирати для себе тільки ті послуги, які їм необхідні, що в свою чергу дозволяє економити на інформаційному захисті.
Які бувають тарифні пакети послуги «Антивірус Dr.Web»?
Це «Dr.Web Преміум», «Dr.Web Мобільний» та «Dr.Web Преміум Сервер».
Пакет «Dr.Web Преміум» забезпечує максимально можливий захист Ваших пристроїв. У межах цього тарифу користувачам доступний додатковий рівень захисту, реалізований за допомогою контролю доступу до ресурсів мережі Інтернет, що дозволяє гарантовано отримувати на комп′ютер тільки «чистий» контент.
«Dr.Web Мобільний» призначений для комплексного захисту планшетів, смартфонів, «розумних» телевізорів та ігрових консолей на OS Android. Захищає від усіх типів шкідливих програм щодо розкрадання грошей та інформації, від шифрувальників-здирників, від небажаних дзвінків і СМС, від небезпечного веб-контенту.
Комплексний захист серверних платформ Windows забезпечується в тарифному пакеті «Dr.Web Преміум Сервер».
Перед підпискою порівняйте тарифні пакети, звертаючи особливу увагу на список операційних систем, що підтримуються.
Коли починається термін дії послуги?
З моменту підписки на послугу. У цей момент для кожного передплатника послуги на сервері провайдера створюється унікальний пакет інсталяції та починається відлік часу підписки. Підписку слід оформляти в той день, коли Ви маєте можливість установити Dr.Web.
Коли починає діяти захист Dr.Web?
Після підписки на послугу та встановлення ПЗ послуги на ПК абонента. На другому кроці підписки Вам буде запропоновано завантажити інсталяційний пакет, який самостійно проведе установку ПЗ послуги на Ваш ПК. Надалі посилання на установчий пакет буде доступне на вкладці «Керування» Центру керування підпискою протягом усього терміну дії послуги.
Як продовжувати підписку кожен місяць?
Вам не потрібно перейматися – з моменту підписки на послугу починає діяти сервіс автоматичного щомісячного продовження.
Як змінити мову програми?
Правою кнопкою мишки натисніть на іконку із зеленим павуком у правому нижньому кутку монітора та виберіть пункт «Мова». Виберіть потрібну мову зі списку та дочекайтесь її заміни.
Як зв′язатися зі службою підтримки компанії «Доктор Веб»?
Щоб відправити запит у службу підтримки, Вам потрібно натиснути правою кнопкою мишки на іконку із зеленим павуком у правому нижньому кутку монітора та вибрати пункт «Підтримка».
ВАЖЛИВО! Ця можливість доступна після встановлення Антивірусу Dr.Web і за наявності доступу в мережу Інтернет.
У чому полягає підтримка користувачів?
Вартість підписки передбачає безкоштовні послуги служби технічної підтримки, зокрема:
- оновлення вірусних баз;
- оновлення програмних модулів;
- консультації через веб-форму;
- аналіз вірусів, які не знаходить Dr.Web.
Де знаходиться протокол звіту і як його відправити на аналіз?
Правою кнопкою мишки натисніть на іконку із зеленим павуком в правому нижньому кутку монітора та виберіть пункт «Підготувати протокол». Після натискання цієї кнопки файл звіту буде сформований автоматично і Вам буде запропоновано вибрати місце для його збереження. До архіву, крім файлів звітів також буде вміщена інформація про ваш ПК, що необхідно для точної діагностики системи. Запам′ятайте місце, куди був збережений архів. Вкладіть архів в поштове повідомлення й надішліть його в службу технічної підтримки.