Натисніть лівою кнопкою мишки на питання, яке Вас цікавить, щоб прочитати відповідь.
Кожен будинок ми під’єднуємо за технологією «оптика в дім», тобто від нашого центрального обладнання в кожен будинок іде окреме волокно у волоконно-оптичному кабелі. Така технологія дозволяє забезпечити стабільну роботу окремого будинку, незалежно від наших технічних робіт або робіт, які не залежать від нас: наприклад, вимкнення електропостачання. Усі наші кабельні мережі проходять під землею по каналах ПАТ «Укртелеком», а це ще одна перевага порівняно з проведенням кабелів назовні, тому що кабель не пошкоджується від зовнішніх чинників (сонце, обмерзання, обриви від впливу вітру). На всі наші під'єднання є відповідні договори та дозволи, а також ліцензії, а це значить, що Ви, під'єднуючись до нас, захищаєте себе від таких неприємностей, як від'єднання будинку.
Від нашого обладнання до кожного клієнта в його квартиру прокладається окремий кабель (вита пара). Кабель проходить по спеціально призначеним для цього низьковольтним шахтам, які є у Вашому будинку. Ми не проводимо кабель через кватирки, вікна й іншими способами, оскільки кабель при цьому знаходиться в нетипових для його використання умовах, і, як результат, це позначається на його технічних характеристиках. Через деякий час такий кабель не може повноцінно виконувати свою функцію, можуть виникнути помилки при передачі даних, зниження швидкості та нестабільне під'єднання, а в деяких випадках і зовсім виявляється непридатним для подальшого використання.
Ми встановлюємо в будинках спеціалізовані, керовані комутатори, які дозволяють ізолювати клієнтів один від одного і, таким чином, убезпечити від впливу під'єднання одного клієнта на роботу інших. Для під'єднання клієнтів підходить будь-який ПК з мережевою картою зі швидкістю від 100Мбіт/с, роутер бездротового доступу Wi-Fi або будь-який пристрій, який може під’єднуватися до мережі Ethernet і має порт під'єднання типу RJ-45. Ніякий модем для під'єднання до нас Вам не потрібен.
Ми йдемо в ногу з часом. Наразі послуга ТБ передається по тих же лініях, що й інтернет. Тому для під'єднання ТБ Вам не потрібно заводити ще один кабель у квартиру. Забудьте про купу дротів. Усе, що Вам потрібно, – це спеціалізований пристрій SET-top Box( медіаприставка), який дозволить Вам переглядати ТБ у високій якості HD, а також перетворить Ваш телевізор на багатофункціональний пристрій, що дозволяє, крім перегляду ТБ і запису каналів, слухати радіо, переглядати фільми з каталогу, дивитися ролики з ресурсу «You Tube», дивитися новини в інтернеті, отримувати доступ до курсу валют, прогнозу погоди та розважальних порталів. Під'єднайте до приставки флешку або диск – і Ви зможете показати на екрані телевізора друзям і знайомим фотографії з Вашої останньої подорожі або просто переглянути раніше записаний фільм.
Для цього Вам потрібен світч або роутер. Наразі популярність серед абонентів отримали Wi-Fi роутери, які дозволяють отримати всі послуги одночасно, а також дають безмежну свободу пересування по Вашій квартирі або будинку, використовуючи технологію бездротової передачі сигналу на всі Ваші сумісні пристрої (ноутбуки, телефони, смартфони, приставки).
Щоб під’єднати Інтернет, Вам потрібно заповнити онлайн заявку на нашому сайті або звернутися в один із наших офісів для укладення договору.
На підставі вимог до договору про надання телекомунікаційних послуг, затверджених рішенням національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації від 29.11.2012г № 624 :
для фізичних осіб - оригінал паспорта та ідентифікаційний код;
для юридичних осіб - копія свідоцтва про реєстрацію підприємства, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, контактна особа та контакти для зв'язку, печатка та підпис керівника або уповноваженої особи.
Після укладення договору і внесення абонентської плати протягом 3-х робочих днів фахівці нашої компанії прокладають кабель до Вашої квартири та домовляються про зручний для Вас час та місце під'єднання. Кабель заводиться у квартиру й під'єднується до обладнання: ПК, світч, роутер. Наш фахівець налаштовує обладнання для роботи в мережі Інтернет і дає Вам можливість перевірити якість під'єднання до мережі Інтернет.
У вартість під’єднання до мережі інтернет входить:
прокладання кабелю від обладнання провайдера до приміщення абонента;
під'єднання до порту комутаційного обладнання провайдера;
надання абоненту до 20 метрів кабелю (без прокладання в приміщенні абонента);
реєстрація в мережі провайдера мережевого обладнання абонента;
налаштування обладнання абонента для під'єднання до мережі Інтернет;
налаштування IPTV (комп′ютер, планшет чи смартфон);
реєстрація 1 поштової скриньки абонента (за бажанням).
Замінити існуючий тарифний план на новий, призупинити або активувати додаткові послуги, а також створити заявку на виклик майстра Ви можете в Особистому кабінеті .
Кожен абонент нашої компанії може призупинити послугу Інтернет, тобто тимчасово обмежити доступ в інтернет і не оплачувати абонплату в цей період. Активувати цю послугу можна в особистому кабінеті. Призупиняти послугу Інтернет можна на термін не менше, ніж 2 тижні (14 днів). Скористатися цією послугою можна кілька разів на рік, але сумарна кількість днів із призупиненим інтернетом на повинен перевищувати 90 днів на рік. Якщо необхідне призупинення на більший термін, то за кожен додатковий місяць стягується оплата за резервування порту в розмірі 10 грн / місяць. Слід звернути увагу на те, що за такі послуги, як: антивірус, ТВ і телефонія - абонплата продовжує нараховуватися навіть у режимі призупинення.
Абонентську плату необхідно вносити в останні 5 днів поточного місяця за наступний. У перший місяць з моменту під'єднання інтернету, абонентська плата списується з рахунку абонента згідно фактичної кількості днів, коли була надана послуга. Наприклад, Ви обрали пакет 150грн на місяць і Вас під'єднали 15 квітня. Абонентська плата за квітень розраховується так: 150грн/30 днів у квітні * 15 днів = 75грн. Таким чином, за доступ до мережі Інтернет у квітні з рахунку зніметься 75 грн, а решту (75грн) буде перенесено на наступний місяць. У всі наступні місяці абонентська плата в повному обсязі буде зніматися з вашого рахунку кожного 1-го числа за поточний місяць, тобто абонплата за травень буде списана 1 травня. Якщо на 1 число на Вашому рахунку не буде грошей або сума буде менша, ніж Ваша абонплата, то доступ до мережі Інтернет буде автоматично призупинено.
Ви можете поповнювати рахунок зручним для Вас способом:
- через платіжні термінали,
- через Інтернет (Monobank, Portmone, Приват24, iPay.ua),
- у будь-якому банку чи поштовому відділенні.
Перевірити стан рахунку Ви можете в Особистому кабінеті або зателефонувати в абонвідділ компанії.
Так, для зручності наших абонентів служба технічної підтримки працює цілодобово без вихідних днів. У службу технічної підтримки Ви можете звертатися стосовно всіх питань, пов'язаних із роботою мережі, та стосовно послуг. Щодо питань, пов'язаних із оплатами і списаннями, слід звертатися до абонентського відділу компанії.
Усі налаштування клієнту видаються автоматично. Звертаємо увагу, що є жорстка прив'язка до обладнання клієнта. У разі зміни обладнання, необхідно зателефонувати в службу технічної підтримки.
Усі наші абоненти отримують статичну реальну «білу» IP (ай-пі) адресу. IP (ай-пі) адреса видається автоматично, відповідно до Вашого тарифного пакету, і буде постійною протягом дії договору. Звертаємо увагу, що можлива зміна IP (ай-пі) адреси у зв'язку з модернізацією та розширенням мережі, а також при зміні тарифного плану.
Є несправності, що виникають у клієнта (обрив кабелю, неправильно налаштоване обладнання клієнта і т.д.), які не піддаються віддаленому моніторингу та полагодженню. У таких випадках оператор служби технічної підтримки повідомляє клієнта про те, що створюється заявка на виклик майстра. Майстер отримує наряд і, зателефонувавши клієнту, домовляється про час зустрічі. Майстер проводить діагностику й усунення несправності, після чого абонент підписує відповідний виконаним роботам акт. Клієнт оплачує виклик майстра згідно тарифу лише в тому випадку, якщо пошкодження / несправність знаходилися в приміщенні клієнта (кабель від вхідних дверей клієнта до ПК). У всіх інших випадках клієнт не повинен оплачувати виклик майстра. Також клієнт може сам ініціювати послугу в разі необхідності перенесення точки під'єднання з кімнати в кімнату або в разі, якщо необхідно налаштувати обладнання.
Фактори, що впливають на зниження швидкості:
Стандарти технології WiFi | Максимально досяжна теоретично розрахована пропускна здатність (Мбіт/с)< | Максимальна реальна швидкість передачі даних (Мбіт/с) |
IEEE 802.11a | До 54 | До 24 |
IEEE 802.11g | До 54 | До 24 |
IEEE 802.11n | До 150 | До 50 |
IEEE 802.11n | До 300 | До 100 |
Для характеристики пропускної спроможності каналу використовуються одиниці виміру Кілобіт (Кбіт), Мегабіт (Мбіт), Гігабіт (Гбіт). Для обчислення обсягу переданої або прийнятої інформації використовуються Кілобайт (КБ), Мегабайт (МБ), Гігабайт (ГБ). Мегабіт не слід плутати з мегабайтом, один мегабіт дорівнює 0,125 мегабайт. Швидкість передачі інформації через мережу часто вимірюють в мегабітах, а розміри файлів, що передаються через ці мережі, зазвичай вимірюють в мегабайтах. Так, для досягнення швидкості передачі 1 мегабайт за секунду буде потрібно під'єднання до мережі зі швидкістю не менше 8 мегабіт за секунду. Звідси випливає, що при швидкості з'єднання 100 Мбіт за 1 секунду буде завантажений файл розміром 100/8 = 12,5Мегабайт.
Це питання часто ставлять клієнти, які вважають що "реальна" швидкість залежить тільки від провайдера. Необхідно розуміти, що не всі ресурси в мережі можуть забезпечити необхідну смугу пропуску для задоволення потреб усіх користувачів. Наведемо простий приклад: ваш друг, у якого таке ж з'єднання, як і у Вас, зі швидкістю 100 Мбіт вирішив поділитися з Вами фільмом, при цьому він не вантажить свій канал в інтернет нічим іншим. Теоретично, відкинувши похибки на технічні характеристики Ваших комп'ютерів, Ви зможете завантажити цей фільм на швидкості 100 Мбіт. Тепер уявіть, що Ваш друг поділився фільмом не тільки з Вами, але ще з кількома друзями, у такому випадку 100Мбіт уже буде ділитися на всіх Вас, і як результат, при 10-ти особах, які одночасно завантажують, швидкість буде не вище 10Мбіт. Так само виглядає ситуація і з доступом до ресурсів Інтернет. Звичайно, там використовуються інші швидкості включення, використання безлічі серверів та інші технології, але принцип залишається незмінним.
Таким чином, швидкість інтернет-з'єднання може бути нижчою, ніж зазначена у Вашому тарифному плані з різних причин:
- Завантаженість web-сервера (велика кількість звернень до сайту, який Вас цікавить, у конкретний відрізок часу);
- примусове обмеження на пропускну здатність каналу web-сервером, до якого Ви звертаєтеся (тобто на якому зберігається потрібний Вам сайт). Такий захід застосовується, щоб уникнути перевантаженості сервера і забезпечити його безперебійну роботу;
- віруси або програми, що фільтрують трафік, з можливістю обмеження каналу (брандмауери (firewall), антивіруси з вбудованими фільтрами трафіку, програми мереж p2p (torrent) тощо);
- некоректно налаштована операційна система на Вашому комп'ютері / пристрої, застарілі або неправильно встановлені драйвера для мережевої карти.
- Підключіть кабель провайдера до мережевої карти Вашого комп'ютера чи ноутбука.
- Закрийте відкриті/активні програми, особливо ті, що використовують трафік, чи ті, що навантажують систему.
- Скористайтесь додатком Speedtest, який можна скачати та встановити з Windows Store, або безпосередньо з офіційного сайту: https://www.speedtest.net/apps
- Сервіс обирає найближчий сервер до обладнання користувача орієнтуючись на затримку сигналу (ping), здійснює передачу даних, та вимірює максимальну швидкість інтернету для данного підключення користувача.
- Через коливання мережі та завад в лінії під час безпосереднього вимірювання швидкості, ми рекомендуємо виконати кілька тестів для отримання точніших результатів.
- Використання бездротової мережі роутера Wi-Fi та застарілість самого роутера. При перевірці швидкості інтернету без роутера результат буде найбільш коректним.
- Використання браузера. Браузери Chrome, Firefox, Edge, Safari тощо мають різні можливості, та можуть надавати різні результати, особливо на високошвидкісних з’єднаннях.
- Програми на кшталт VPN, програми для завантаження даних.
- Загальний стан комп’ютера, застарілі комплектуючі комп’ютера, відсутність твердотілих накопичувачів (SSD).
- Віддаленість тестового сервера. Як правило, ви отримаєте вищу швидкість від серверів, розташованих ближче до вас, коли трафік проходить мінімальний маршрут.
Ми не тарифікуємо трафік, більше того, ми його взагалі не рахуємо. Усі наші тарифні пакети абсолютно безлімітні, а це значить, що Ви можете отримувати доступ на швидкості, зазначеній у тарифі, 24 години на добу 7 днів на тиждень 365 днів на рік, не хвилюючись про те, що провайдер виставить Вам додатковий рахунок. Більше того, ми не практикуємо, на відміну від інших компаній, обмеження у швидкості доступу за перевищенням певного ліміту завантаженої інформації з мережі.
Ні, під'єднання обмежується адресою, зазначеною в договорі. Абонент не має права займатися перепродажем наших послуг, і цей пункт прописаний у договорі. Якщо у Вас є бажання перепродавати наші послуги, то Вам необхідно укласти інший договір, у якому будуть прописані умови співпраці.
Щоб інтернет працював при відсутності світла, обладнання провайдера та клієнта повинно бути підключено до джерела безперебійного живлення (ДБЖ). Перевірити, чи доступний інтернет за Вашою адресою без світла в будинку, можна дізнатися за телефонами Технічної підтримки компанії.
При цьому інтернет можна отримувати двома способами:
- напряму підключити конектор інтернет кабеля в ноутбук або комп'ютер,
- підключити Wi-Fi роутер до джерела живлення (якщо інтернет ви отримуєте через Wi-Fi).
Джерелом живлення для Wi-Fi роутера можуть бути: павербанк, ДБЖ, акумулятори тощо. Розглянемо на прикладі павербанка, як найбільш доступного варіанта.
В першу чергу потрібно з'ясувати, скільки вольт потрібно для роботи роутера. Це написано на самому блоку живлення вашого роутера. Багато Wi-Fi роутерів працюють від 9 або 12 В. Якщо цей павербанк спроможний надати 9 чи 12 В, то ним можна скористатися. Тільки від павербанка буде залежати скільки працюватиме роутер.
За допомогою спеціального кабелю USB-провід DC з'єднати павербанк з роутером. USB-провід DC зазвичай має розмір 5,5x2,1мм, тут потрібно орієнтуватись на рідний блок живлення Вашого роутера. Саме за допомогою цього кабелю необхідно перемикати живлення для роутера. З'єднавши роутер з павербанком, за кілька секунд увімкнеться Wi-Fi, що дозволить користуватися інтернетом при відсутності світла.
Технологія доступу в інтернет від Sunline – «оптика в будинок» і вита пара (Ethernet / FastEthernet (10 / 100Base-T), протокол - TCP / IP). Вона не вимагає установки модему, кабель під'єднується безпосередньо до Вашого комп'ютера. Обов'язкова умова - наявність мережевої карти / мережевого адаптера (в більшості випадків він уже вбудований у материнську плату).
Локальна мережа - це кілька комп'ютерів, які об'єднані між собою дротами. Усі комп'ютери, під'єднані до мережі, можуть отримати доступ до загальних ресурсів, таких як: ігрові сервера, чати, каталоги кінофільмів, музики та багато іншого. Ви зможете, за бажання, грати по мережі в різні мережеві ігри, такі як: CounterStrike, UnrealTournament 3 і багато інших.
Швидкість доступу в Інтернет прийнято вимірювати в бітах, а швидкість передачі даних в байтах.
Таким чином при швидкості з'єднання в 2 мегабіти за секунду (2048 Кілобіт) швидкість закачування файлів дорівнюватиме: 2048/8 = 256 кілобайт за секунду.
1 Байт = 8 біт. (1 B = 8 b)
1 КілоБайт = 1024 Байт. (1 KB = 1024 B)
1 МегаБайт = 1024 КілоБайт. (1 MB = 1024 KB)
1 МегаБайт = 1048576 Байт. (1 MB = 1048576 B)
1 ГігаБайт = 1024 МегаБайт. (1 GB = 1024 MB)
Такі проблеми зазвичай виникають із популярними безкоштовними ресурсами інтернету, які просто не можуть впоратися з навантаженням. Якщо у Вас низька швидкість завантаження файлів з одного сайту, тоді як швидкість скачування з інших сайтів висока та стабільна, це означає, що Ви звернулися саме до такого завантаженого сервера, і вплинути на ситуацію можуть тільки власники цього ресурсу.